naznasel Kızlar 6 ay aşısı olduk bugün öğle 1,30 gibi şimdiye kadar ateş olmadı bundan sonra olur mu 2. Ay aşısında ateş olmuştu kızım çok tedirgin oldum yatamadım ondan soruyorum
azrrkrbdak1904 naznasel Gece takibini yap canım ıkı saat de bir ölçüm yap eğer hala yoksa çıkmaz ateş benim kızım da 6. Ay aşıda hıc çıkmadı ateşi yınede düzenli kontrol ettim
naznasel azrrkrbdak1904 evet canım uyumuyorum sürekli takip ediyorum inşallah çıkmaz böyle devam eder🙏