Ben de bebeğimin doğumundan bu zamana yani 8 aydır bunlarla savaşıyorum inanır mısın. Bebeğin annesi benim ve ben nasıl istiyorsam öyle büyütürüm. Tecrübelerini uygulamak isteyenler tekrardan doğurup bakabilir diye üstüne basa basa söyledim en sonunda.. sana da tavsiyem hiç anneliğini sorgulama kafana nasıl yatıyorsa bebeğine onu uygula, ben de 5 ay su vermedim ek gıda tadımlarına geçince vermeye başladım demediklerini bırakmadılar, aldırmadım eşim de hep yanımda oldu söylediler ama üsteleyemediler. Şuan doğal diye aldıklarımızın bile ne doğal olduğu tartışılır bence, bebekler hassas ve alerjik eski yöntemlerle değil de yeni yöntemlerle ilerlemek en doğrusu gibi geliyor bana..