Birde belki post u görüp korkan ya da aklında soru kalan anneler için yazıyorum canımm kızlar buradaki yardımcı olup yazan arkadaşlara da teşekkür ederek bizinden byüük ihtimalle mikrop kaptı aşıya gittiğimizde doktorumuz aşıdan kaynaklı bir etki olmadığını söyledi ve normal bir gribal enfeksiyon yaşıyor gibiyiz 😇🫶🏻