melissayldzz2112 bebeğim üç aylık olucak erken doğdu ve hastalıklardan korkuyorum 3.ayda yapılması gereken aşılar nelerdir? özel aşılardan hangilerini yaptırdınız anneler? ben daha özel aşıları yaptırmadım bu ay yaptırmayı düşünüyorum artık.
yanaklibebek melissayldzz2112 rota yaptırmak çok istiyordum ama bebeğimin alerjisi olduğu için doktor önermedi Bu yüzden menenjit yaptık
Elfgrn melissayldzz2112 3. Ayda tek rota virüs aşısı var 3 ve 5. Ayında oluyor ücretli aşı bu sonraki menenjit aşısı bunu sağlık ocağında ki hemşire ile planlayıp ay veya yaşına göre ne zaman yapılacağını konuşabilirsiniz. Kimi yaşından önce yaptırıyor kimi yaşında yapıyorm en doğru bilgiyi hemşire verecektir