Hatta keşke ikiz olsa da bağlatsam diye dua ettim ama nasip. Evlat mükemmel bir şey. Tamam kabul inanılmaz zor. Misal şuan biri koynumda emmek istiyor . Aynı zamanda dişim ağrıyor ama hepsine değer. Bi bakışı bi gülüşü. Tüm uykusuzluğa tüm acılara değer.