lceLady
girişimci kadın komisyonu 3 aydı sanırım daha düşük oluyor sonrasında normal komisyon oranları geçeli oluyor. Ben de ilk muhasebeci ile anlaştım. Sonrasında muhasebeci ile vergi levhası aldım. Genç girişimci ile almıştım. 29 yaşından küçük iseniz bunu yapabilirsiniz. Bazı avantajları var. Pttden trendyol ve internetten satış yapmak için KEB aldım. Kayıt olurken onu istiyor. Zaten 1 ay filan trendyol satışlarınız için size konu hakkında bilgi veriyor. Nasıl ilerlemeniz için size yol gösteriyor. Ben esnaflar odasına vs kayıt olmadım. Fiyatlarınızı çok iyi ayarlamanız lazım. Kargo,kargonun kdvsi. Trenyol komisyon,kdv vs bunları iyi hesaplamanızı öneririm. En son kargo fiyatları artmıştı. Allah yolunuzu açık etsin🙏🏻