irem066 Kızlar sederyab oldum ama bugün utanarak söylüyorum 1 saat uykumda altıma cıs yapmışım yanı uyandım şok oldum 61 gunkugux bu arada
Umutveannesi irem066 bende sezaryen doğum yaptım ilk zamanlar afedersiniz çişimin geldiğini hissetmiyordum yani ara sıra kendim tuvalete giderdim ama o kadar uzun sürmemişti benimki