@Martannesi03 bende bir iki sefer sıradan gittim de işte bize randevu vermedi şu zaman gelin diye. Şimdi kalça filmi çektirmem lazım sonrada doktora göstermem lazım sıradan gitsem baya beklicem biliyorum salgında var bu soğukta 1 aylık bebeğimi dışarı çıkarmayada korkuyorum o yüzden kararsız kaldım baya. Yoksa ahmet bey süper bi doktor