Alina_aaa Kızım kaşıdığı için bu kadar kızardı bende çektim özele cildiye ye de gittim egzama kremi verdi kolları için onlar geçti ama ense ve göbek çevresinde ellerinde nokta nokta kızarıklar var güzel bir doktor arıyorum acilen bu görüntüyü yaşayan var mı
Alina_aaa BenMathilda farklı hiç bir şey yemedi bu arada 9 buçuk aylık ama sabah yumurta sarısı ve labne yedi akşama doğru göbeği sırtı daha da arttı sonradan oluşur mu alerji böyle
Minikaslanbey BenMathilda bizimde 1 aydir boyle nelr kullanmadim neler gecmiyo alerji mi sizce uyuz ilaco bile kullandık
BenMathilda Alina_aaa yımurtayı kesin derim bir süre, sonradan olur evet Emziriyorsanız sütten de geçmiş olabilir Eğer cildine farklı bir krem, şampuan uyguladıysanız o da yapar Farklı bir deterjan yumuşatıcı kullandıysanız o bile yapmış olabilir.
Queensmom Minikaslanbey canım çok yakınımda birinde uyuz var, bu uyuz gibi görünüyor doktor ne dedi acaba inşallah değildir tabi de çok geçmiş olsun