Marsila ben şöyle bir şey yaşadım. Eşim ve ben aynı anda yakalandık, haliyle uyuzdan şiphelenmekte haklı idik, doktor da teşhis koydu. Ben krem kullandım eşim tablet (emzirme sebbeiyle ilaç alamadım ben) ama ben öyle travmatik etkilendim öyle abartılı tepki verdim ki işte kremler, külrürlü sabunlar, sirke vs derken bende kükürt alerjisi başlamış ve ben sürekli uyuzun geçmediğini düşündüm durdum. Çünkü hiç farkı yok. Aynı kaşıntı, aynı kabartılar vs vs.(Tünel olayı hiç olmadı bizde çünkü şüphelendiği iz an hastaneye gittik, doktorumuz da çok iyi idi, evdeki bir aylık bebeğe, anneanne ve babanneye bulaşmadan atlattık) Sonra zaten yılan deri değiştirmesi misali döküldü derin, kurudum, acı çektim falan..