lceLady 1byd Ben üç cocugumada verdim Şimdi veren de var vermeyen de Bazısı anne sütü yeterli diyor Emzirdikten sonra 1-2 cay kasıgı verilebilir diyorum kiii ek gıda cocuk suyu cok sevmişş oluyor hem.
Alyalina3 1byd benim bebeğim mamayla besleniyor ben hep 1 çay kaşığı veriyorum günde herkezin suya ihtiyacı vardır bence benim düşüncem
Aryast 1byd benim düşüncem diye belirten arkadaşlara aldırış etmeyin ilk 6 ay anne sütü veya formül mamalar yeterli oluyor sıvı alımı için.Yazın en sıcak dönemlerine geldi bebekliği, doktorumuz su verdirmedi mesela.
_Bihterziyagil_ 1byd ben veriyorum bazıları önermiyorum diyor anne sütü karşılıyor diyor ama anne sütü tadı farklı suyun tadı farklı 2 3 çay kaşığı veriyorum 😊yavrumun gülümsedigini görüyorm sonra da sana kalmış istersen ver 2 3 çay kaşıgı onlar da bi can nihayetinde
senemtemur Benim doktorum mama veriyorsan ağzı temizlensin dedi 1 çay kaşığı ver pamukçukta olmaz demişti mama verdiğim zamanlarda peşine veriyorum .