Arkadaşlar oğlum 25 aylık kreşe başladı evde kitap okuyordum ben etkinlik yapmadım daha doğrusu yapamıyorduk çünkü yerinde durmuyor daha çok kitap seviyor neyse asıl konum oğlum konuşmuyor çok az ikili cümlesi var mesela anne ver al baba hayvan sesleri kar yağıyor mavi siyah yani yaşıtlarından çok geride etkinlik kitabı vermiş bugün öğretmen evde yapılsın diye yapmaya çalıştırıyorum yok bomboş bakıyor ben kafayı yiyeceğim ne yapmalıyım hiçbir ilgi hiçbir ilerleme yok bu durumu yaşayan var mı bana bir yol gösterin