-Eraymoms- 1 kez giydim kaliteli bir mağazadan almıştım tertemiz almak isteyen olursa yardımcı olurum
Emine_elis -Eraymoms- Mayıs’ta düğün var sağdıç olcm elbisen olay elti çatlatan cinsten ama bn 38 giyiyorum 🥰🤗 inşallah layığıyla satarsın
-Eraymoms- Emine_elis Ya inşallah canm bende normalde 38 giyiyorum da doğum yapmıştım yeni yeni kilo verme zamanları böyle bedenler giyiyordum 😅☺️