kulanici Kızlar spralliyim kayma vs yok bu ay kanamam oldu sürekli doktor kan testi anlayan varda bakabilirmi istedi lütfen yok https://imgyukle.com/i/yehJ3x
kulanici Sudennaz çok teşekkğr ederim zaten ek olarak korunuyorum ama doktor isteyince belki birşeylerden şüphelenmiştir diye düşündüm korktum iki evladım var çok şükür ikimcisi felaket yaramaz bünyem tekrar kaldramaz🥺
KLORAK kulanici o kadar hamile değilsiniz ki hamile diye kan tahliline seslenselerdi daha çok yüksek çıkardı sonuç 😅
kulanici KLORAK çook şükür😅😂 rabbim isteyen ve olmayanlara nasip etsin bünyem şahsen bir hamilelik daha kaldramazdı🥹