TugcenurLina Merhaba sezeryan doğum yaptım,kızım 7 ay 12 günlük ama ben hala regl olmadım acayip stres sıkıntı sinirlilik sıcak basması yapıyor. Başına gelen varmı normal mi bu durum doktora gitmeli miyim
SeverusSnape TugcenurLina merhaba, sezaryen doğumdan 10 ay sonra regl oldum. 1 seneye kadar düzensizlik normal. 1 seneyi geçerse doktora muhakkak görünün.
Elfgrn TugcenurLina 1 yıl oldu olmadım emzirme varsa çok normal ilk 1nyil hatta 18. Aya kadar olmamak normal karşılanıyor. Ben yakında müsait bir zamanda kontrole gidicem mesela sizin ki şuan çok normal