Yasemin9 biz de utangaç testis teşhisiyle takipliyiz, 6 ayda bir kontrole gidiyoruz. Büyüdükçe onu yukarı fırlatan hormon değişimine bağlı olarak düzelebiliyormuş o nedenle direk ameliyat etmedi bizim doktor, zaten sürekli yukarda değil bizimkisi de. Kontrol altında tutuyoruz puan için, bu durum ergenliğe kadar devam edebilir demişti.