Medis Sezaryen Doğum yapalı 31 gün oldu baş ağrım benim hiç olmamıştı ama şu son 1 hafatdır baş ağrılarım var parol ile geçiyor ilaç etkisi sonrasında tekrar başlıyor napıcamı şaşırdım hiç huzurum kalmadı 😔
Meltemasya2309 Medis kahve ve su iç canım gecer inşallah bende sen gibiydim 40 im çıkana kadar boynum tutuldu başım ağrıdı hep
Eymeninannesiyim Medis bende spinal sezeryan olduktan sonra baş ağrım olmuştu bol bol su ve nescafe içmiştim
Mevara Medis bitter çikolata yiyin bol bol kafein alın. Ama eğer geçmezse tekrar doktora gözükmenizde fayda var
Medis Ectu peki bu sonradan başlayabilir mi ilk zamanlar olmadı çünkü yani normal bir durum mu su bol miktarda içiyorum nescafeyide denicem
bambammom Medis sonradan bailayacağını sanmıyorum baş ağrısının ama oladabilir. Acı nescafe içmeniz gerekli tek çaresi cafein. Ben çok çektim malesef😯
Areliko Medis sonradan başlamaz ilk bir haftadan sonra geçmezse müdahale yapılıyor o da uyusturmak için iğne yaptıklarında omurilik sıvısından sızan narkoz yüzünden