kızlar heray düzenli adet oluyorum ve günü günüde olurum yaklaşık 6 aydır korunmuyorum bir kere günüm geçti baya test fln yaptım çıkmadı ondan sonra düzenli adet olurdum şuan günüm 2 gün geçti ve olmadım acaba oruçtan olabilir mi yoksa gebelik mi yani hmn sardırmak istemiyorum ama ilk hamileligimde düşük yaptım kanama alanım vardı ve çok kanlı leke görüyordum 2ci oldu onda da kahve lekeler gördüm ama folik asit içm geçti bugunde çok çok az leke gibi bişey gördüm ya ayıp olacak kusura bakmayın akıntımda var sarı ve beyaz bilgisi olan var mı acaba