ilknurrrrrrrrr Arkadaşlar normal doğum yaptım 41. Gün adet oldum ama 2. Reglimde gecikme oldu bu normal mi
ikiekmekaldimevegidiyorum ilknurrrrrrrrr bende 41. Gün adet oldum diğer aylar dört gün gecikti üç gün gecikti problem yaşamadım bazen döngü de ileri atabiliyor korunuyorsanız stres yapmayın bir haftaya kadar gecikmesi normal hormonların eski düzeni alması 2 yılı bulabiliyor 🌸
mematiii ilknurrrrrrrrr kız normal eğer birlikte olmadıysanızxa bende acayip gecikiyordu ve korkuyordum ama çok şükür normalmiş
Hcrn4242 Sezaryen doğum yaptım bende oğlum 7 aylık 3 gün geçikmem oldu delircem hamile miyim diye düşünmekten 🤦🏻♀️🤦🏻♀️
ilknurrrrrrrrr Hcrn4242 benim de öyle olmuştu kızım 16 aylık şuan 2 aylık bi kızım daha var. Ama eminim bu sefer sadece adet gecikmesi oldu ama neden 😅
dlk1410 Yetersavass Doktora gidin bence bana ilaç vermişti. Yanlış hatırlamıyorsam bir ay sonra falan olmuştum. 18. Ayda adet olmuştum. Doktor süt hormonlarınız olmasını engelliyor demişti 😇
havvamtli ikiekmekaldimevegidiyorum birsey soracağım lohusa kanamanız kaç gün sürdü. Lohusa sonrası kanamanın adet olması için lohusa kanaması ile adet arasında 15 gün temizlik suresi olması gerekiyor da ondan sordum ☺️
havvamtli ikiekmekaldimevegidiyorum o adet kanaması değil özür kanaması oluyor lohusa kanamasinin devamı yani ☺️
ikiekmekaldimevegidiyorum havvamtli yok benim lohusa kanamam bitmişti kırkıncı gün çünkü kırk gün kanamam geldi. Kontrole gittiğimde de iç dış dikişlerim iyileşmiş rahmin normale dönmüştü. Regl olduğunu bilmesem regl demem zaten 😊
Elifaydn Benim de kızım 5.5 aylık 4 aylıkken regl oldum bu ay olmadım 1 hafta gecikti hiç olacakmış gibi de hissetmiyorum umarım normaldir aksini düşünmek istemiyorum 😓
ilknurrrrrrrrr Elifaydn Allah hayırlısı ile versin herşeyi bende kızım 6 aylıkken hamile olduğumu öğrendiğimde çok üzülmüştüm ama şuaniyi ki olmuş diyorum 🤗