Mavsnz06 Benim de sezaryende sağ yumurtalığımın tamamının kistle kaplandığı görüldü. O zamana kadar nasıl anlaşılmadı bilmiyorum. Doktor bunu da almamız lazım, zaten muhtemelen diğer yumurtalıkla hamile kalmışsındır dedi ve kistle birlikte yumurtalığımı da aldı. Diğerini de ne olur ne olmaz 6 ayda bir kontrol ettiriyorum. Bu arada vajinismusum da vardı. Tüm olumsuzluklara rağmen doğal yolla hamile kaldım, plansız bir şekilde. Olmasına imkan vermiyordum. Her şey allahtan, çok şükür.