Tugbaduru4 Bebeğim üç gün sonra 2 aylık olacak bi kaç gündür geceleri asla uyumuyor 10dk uyuyor uyanıyor sürekli ağlıyor aç değil gazını çıkarıyor ama yok ne uyuyor ne susuyor sizinkiler nasıl acaba ne zaman geçer bu durum daha doğrusu geçermi?
Selmaomer05 Benimkide oyle bugun 2 aylik olduk. 5 dk uyuyor aglayarak uyaniyor. Hergun aksamlari basliyor sabah 6 kadar🫣 disari cikmak bike istemiyorum artik aglayinca herkez bize bakiyor.bazi bebekler de kolik saatleri oluyormus hergun ayninsaatte basliyor🫣
sekerportakali9 Bizim 2 aylık olmamıza 10 gün var bizde böyleyiz ben gaz olduğunu düşünüyorum. Doktor gazını çıkartsada sevinmeyin yerine hemen yenisi doluyor demişti, hep bi rahatsız hep bi huysuz ve ağlak bizimkide. Geçsin bu durum diye dualar ediyorum