alparslan1_ sendrom58 lamia. Bende lcw de cok goruyordum bu markayı. Ama tesettur elbiseler var sadece sanırım bilmiyorum tesetturlu musunuz ama oyleyse cok uygun fiyatli abiyelef vsr.
susunbebekuyuyo sendrom58 geçen yaz dolaptan 2 tane abiye aldım kızlar nişanlarında giymişler ve kuru temizlemeye vermişler poşetleriyle kargoladılar 1 abiye bana 400-500tlye gelmiş oldu tadilatıyla beraber oraya bakın isterseniz harika modeller var her gören bayıldı 2 abiyemede