Merhaba anneler. Antidepresan kullanma ihtiyacım var bunu psikoloğum söyledi beni psikiyatriye yönlendirdi. eşimle bir gün boşanırsak bunu mahkemede delil olarak sunar ve şu anda iki yaşında olan kızımı benden bu sebeple alabilir endişesiyle gidemiyorum. Yakın zamanda boşanmanın eşiğinden döndük tekrarı olma durumuna karşı korkuyorum o yüzden yanlış adım atmak istemiyorum. Bilen destek olabilir mi lütfen