Kızım ilk zamanlar kendi uyuyordu yeni doğum yaptığım için annemlere geldim beni umursayan yok sadece emzirmek için akıllarına gelıyorum annem e söylediğim halde sallamaya alıştırdı ablam ayağa alıştırdı daha 1ay 6günlüğüz bebeğim bende bile durmuyor o derece alıştırdılar kendilerine herşeyi biz biliriz modundalar kafayı yiycem birde tutturdular çocuk ağlamasın göbeği şişer sanki ben eziyet ediyorum gibi davranıyorlar sinirlerim bozuldu bu durumu düzelte bilir miyim onu düşünüyorum evime geçince zor olacak 😞