kereminannesiyim merhaba, bebeğin memeyi doğru kavrayamamasundan kaynaklanırmış emzirme danışmanı söylemişti. Çözüm olarak gümüş kapak ( doğum öncesi kullanmaya başladım bende işe yaramadı ), lansinoh yeterli olmadı. Göğüs kalkanı aldım, ond ça biriken sütü meme ucuna sürdüm, kalkan kıyafetlerden de koruduğu için en etkili yöntem bu oldu. Çok acı hissettiğinizde ise üzerine giderseniz daha çok yara oluyor, 1-2 gün sadece o göğsünüzü sağarak iyileştirip öyle devam edebilirsiniz. Her seferinde kendi sütünüzü sürün yine. Bende en etkili ve hızlı yöntem bu oldu