Bebeğimmm gündüzleri 2 saatte bikere günde 3 kez 40 dk bazen 1 saat uyuyor emerek. Geceleride yatırıyorum 1 saatte bir kalkıyor artık cok sıkıldım cok bunaldım bütün gece yatakta bi oraya bi buraya bıktım allah icin neden böyle aç desen değil sürekli kalkıyo ayaklarını dikiyo gaz desen artık kendi alttan cıkarabiliyo gözlerini sürekli kaşıyor allahını seven yardım etsin emmeden geri uyumuyor ayagımda sallıyorum yok kucağımda pışpışlıyorum bazen bırakıyorum sessizliğe belki kendi yatar diye yok lütfen fikir verin gözle görülür dişte yok diş belirtisi ateşte yok