Herkese merhaba biz bebeğime mama olarak aptamil kullanıyorduk bir hafta önce değiştirmeye karar verdik sma mama araştırdım çoğu kişi memnun kalmış ona başladım ama kullandığım günden beri aptamili 3-4saate bir isterken sma yı saate bir istemeye başladı ölçek miktarını da yükselttim bana aptamil daha tok tutuyor gibi geldi bu arada ben sma başladığımdan beri bebeğimin kakası çok kötü kokmaya başladı altını değiştirmeye bile tahammül edemiyorum yani sma kullanıp böyle sorunlar yaşayan varmı