Esraqq Araları 26 ay olan iki çocuğum var. Ben isteyerek yaptım,hiç pişman da değilim. Şuan kızım 4,5 yaşında oğlum da 2 yaş 3 aylık. O kadar güzel oynuyorlar birlikte eğleniyorlar ki. Önceden aktiviteden aktiviteye sürekli bir şeyler üretmeye çalışırdım. Şimdi beni istemiyorlar birlikte oynuyorlar. Tabi beraber yine bir şeyler yapıyoruz ama.. İki kardeş yakın aralıkla hem kardeş oldular hem arkadaş. Şahaneler. İyiki doğurmuşum 😍