Merhaba canım tecrübeli anneler bilgilerinize ihtiyacım var bebeğim 3 aylıkken falan aptamil bebek sütü aldım sütümün kesildiğini düşünerek ama açmadım paketi hiç gelmeye başlayınca sütüm şimdi bebeğim 5 aylık üzerinde kullanma tarihi 11. ay gösteriyor 1 ay sonra bu mama çöp olucak o yüzden bugün paketi açtım 60cc 2 ölçek şeklinde yaptım ama bebeğim istemedi öğürdü ittirdi yanlış mı yapıyorum yoksa beğenmedi istemiyor mu cevaplarınız için teşekkürler 🙏🏻