14 günlük olduk normalde cok uyurdu sariliktancmi bilmiyorum ama cok uyur uyanmaz ama yine uykuya gecemezdi. Bugün dün geceden beri uykuya geçemiyor sadece iki kere ikişer saatlik uykusu var. Emmek istiyor emerken uyuyor yerine koyuyorum uyanıyor bekliyorum yok emzik veriyorum uyuyor düşürüyor uyanıyor emmeden uyuyamiyor zaten pertim çıktı ya nasil uyutabilirim aksamdan beri emziriyorum süt mü gelmiyor yoksa keyfi mi onuda anlamadim. Lütfen akıl verin ne yapabilirim