prensesko evet bebeğim 6 aylıkken hafif grip olmuştu, hic ateşi yoktu 1 ölçek aferin kullandık ilerlemesin diye sonrasında nöbet geçirdi hicbiseyi yoktu gece birden uykusunda nefessiz kaldı kucağıma aldığımda bayıldı öldü sandım acile gittik yine aynı oldu yatış verdiler gece farklı şekilde nöbet geçirdi egg çekildi epilepsi tanısı kondu yaklaşık 11 aydır ilaç kullanıyoruz