yadszzz yok düzelir diyorlar da pek düzelmiyor bn uyksuz bıraktım bikac kere onda bile uyumadı 7 ay olacak hep aynıydı şimdi biraz daha iyi gibi çok şükür hiç değilse arada uyuyor önceden oda yoktu yani tavsiye alsak da ise yarayacagni sanmam hep kucak da artık huyu bu diyorum çünkü çevremde de var böyle uyumayan birsuru bebek