AsyaMYk Boyle olup gebeligini ogrenen oldumu kizlar silik cizgi cikti arada kaldim yarin gidicem muayene olucam ama merak ediyorum
ayseee_ AsyaMYk silik ve net çizgi haftanın azlığı ve çokluğundan olur,daha üç dört haftalık falansa silik çizgi çıkar daha fazlaysa net çizgi çıkar,yanj eğer ikinci çizgi çıkmışsa azda olsa çokta olsa hamileliktendir
ela14 Ayy ben bi çizgi çok silikti herhalde değildir dedim ama içime yer etti başka markadan test alıp yaptım oda aynı çıktı doktora gittim 5 haftalık hamile olduğumu öğrenmiştim
AsyaMYk ela14 evet canim suan benimkide oyle bende cok arada kaldim hic bi belirtimde yok gecikmeden baska
AsyaMYk ayseee_ benim suan Allahima cok sukur 15 aylik bi kizim var ama ondan once iki kere kimyasal gebelik yasadim her ikisinde de silik cizgiydi o yuzden cok arada kaldim acaba buda oylemi diye