Cildiye gittim özele uyuzu egzamaya dönmüş önce egzamayı geçirelim dedi 5 günlük krem verdi 1 tane de alerji damlası verdi sonra yine
Gel uyuz tedavisine başlayalım dedi sürdüm içirdim egzaması geçti gittiğimde baktı tamam geçmiş şimdi 1 tane daha krem veriyorum 10 gün kadar damlaya devam et dedi bende kremi uyuz için verdi sanıyorum eve geldim yine daha hafif bir egzama kremiymiş. Kızımın göbeği ensesi nokta nokta benek benek kaşınıyor ne yapacağımı bilemedim İstanbul Sultanbeyli deyim var mı iyi bir hastane doktor önerisi ya da şunu kullandık doktor şunu verdi geçti diyen?