sahrabalam2 uygun bir zaman ayarlayıp nefrolojiye gidin dediğim gibi ama bu kadar endişe etmeyin , böbrek boyutlarının normal olması ve kaçak olmaması çok iyi . İdrar yolu enfeksiyonu geçirmemesi için sıvı alımına ve hijyene daha fazla dikkat etmeye gayret edebilirsiniz . Probiyotik kullanın özellikle antibiyotik tedavileri sırasında ve sonrasında . Bağışıklık sistemini güçlü tutun çocuğunuzun . Kaç aylık bilmiyorum ya da cinsiyeti nedir ona göre de alınacak önlemler değişiyor . Bezi bırakmak gerekli ise sünnet ettirmek gibi . Geçmiş olsun , biz de yaşadık bu süreçleri . Evlatlarımız sağlıkla büyüsün . Siz de benim oğluma dua edin yeter . ☺️🙏🏻