Merhaba hanımlar oğlum bu ay 2 yaşına girdi şu 4 gündür falan çok huysuz yemek yemiyor gece ağlayarak kalkıyor gündüz uykularına inat ediyor ısırmalar vurmalar başladı sanırsam 2 yaş sendromu ama birde dişlerini çok kaşıyor eline geçen herneyse bi kaç gece ateşlendide yada dişden mi bukadar yapıyor anlam veremedim diş cıkartıyorlarmı bu dönemde hepsi bir araya mı geldi acaba gerçekten yorucu oluyor ramazan ayında bu durum