sedefktbs ayyy kendimi gördüm benimde oğlum hiç uyanmıyordu hatta evde ne yapsam uyandıramadığım için 2 saatte bir emzirme danışmanına hastaneye götürüyordum orada uyandırıp memeye tutuyorduk. Bizde kan uyuşmazlığı var ve bu sebeple sarılığı aşırı derecede yüksekti bu sebeple uyuyordu. Sarılıkta emzirerek geçiyor yani kısır bir döngü.. ama merak etmeyin geçip gidiyor bende yaşarken bu günler geçiçekmi diyordum şimdi 5 aylık oldu çok şükür 🌸