Şuan hala kendini anne karnında hissediyor ve ondan böyle yapıyor yani oturup düşünme bi yerimi ağrıyor bi şey mi var diye uyumuyo diye doktora götürmüşlüğüm de var ama maalesef tek çaresi zaman bu tam anlamıyla 3 aya kadar oturmuyor biraz dişini sık destek olacak birilerini çağır yanına ve bu süreci oldukça strese girmeden atlat derim