semaal otizmin sanıldığı kadar yaygın olduğunu düşünmüyorum. Ve otizmli bi çocuk da kendini daha net belli eder. Sadece konuşmayarak değil. Rahat olun. Benimki de 15 aylık anne ( o da cok belirgin değil) baba, dede, mama, var var ( bakkal amcadan öğrendi 😂)bide hayvan seslerini araba süpürge seslerini falan çıkarıyor. Doğduğundan beri onla çok konuşurum sürekli kalabalığın içindedir ama yok yani cok kelimesi. Kendilerinin de hazır olması gerek bi yerde. Her aşamayı cok takıyoruz dönmedi emeklemedi yürümedi gibi gibi ben de dahil. Ama bi anda nasıl yaptılarsa bunları bence konuşmak da öyle. Elimizden geleni yaptıysak geriye beklemek kalıyor. Ve daha küçükler bence 🤷♀️ kendimle beraber sizi de rahatlatmak istedim.