Arkadaşlar oğlum 4 yaşına artık gireck 2 bucık yaşında öğrettim tuvaleti sıkıntı yoktu yazdan beridir tuvaletini yada çişini tutuyor söylemoyor spn dakika ve pantolonu indirene kadar altını ıslatıyor ne yapacam blmıyrm güzelce konuşuyrm olmuyor kızıyorım olmuyor altını ıslatınca poposuna bile biri iki defa vurdum yavaşça ama yok oyuna dalıyor hatta ayaklarını sallağında anlıyorum çişi geloyor diyorum hadi gidelim kaçıyor bazen artık çıldırcam okula gideck eylul de acaba ordada böyle yapardı devlet okulu altını bir ıslatır iki ıslatır belki öğretmen gelmesin bile der belki lütfen fikri olan söylesin