Nimneva Herkese merhaba hanımlar 6 buçuk aylık kızım var sudan nefret ediyor şu içmemekten kabız oluyo zorla içiriyorum kaşıkla falan onu da geri çıkarıyor zaten korkuyorum susuz kalacak diye var mı bizim gibi olan neler yaptınız tavsiyeye ihtiyacım var😟
sedaozan Nimneva meme emiyor ya da mama içiyordur illa ki o yüzden susuz kalmaz merak etmeyin. Gayet normal. Oğlumda o zamanlar içmiyordu farklı bir kaç suluk aldım öyle öyle alıştı bide bardakla kendi içsin diye veriyordum öyle sevdi. Şimdide 2.5 yaşında o kadar su içiyor ki dakika başı tuvaletteyiz 🙄
66arasim Nimneva Benim oğlumda hiç icmiyordu iki tane suluk aldım birini ona verdim biriyle kendim içmesi için iciyomus gibi yaptım alıştı dolduryorum masaya bırakıyorum kendisi iciyodu şuan 21 aylık bardağa geçtik
Nimneva sedaozan çok fazla emiyor zaten ama kakası sürekli koyu ve çok zor yapıyo su içmemesine bağlıyorum biraz
bebeimhosgeldin Zaten 6 aylık bebek kana kana su içmez ki benim oğlan 7.5 aylık zor bela içiyor onunda keyfi isterse
sedaozan Nimneva ek gıdaya başlangıç zamanları su içse de kakasında değişiklik olması normal. Zamanla alışacak merak etmeyin fazla emdiği için su ihtiyacını oradan karşılıyor demek ki
Nimneva sedaozan bir aydır falan kakası bu şekilde doktor yedinci ayda bağırsaklar düzelir dedi bekliyorum bakalım sürekli zeytinyağı vb şeyler verdiğim için elimden bişey yemez oldu çocuk
sedaozan Nimneva kasmayın o kadar düzene girecek hepsi vücudu katı gıdaya alışmaya çalışıyor bebişinizin yediği şeylere zeytinyağ ekleyin az az yeterli
Nimneva Teşekkür ederim tavsiyeleriniz için umarım düzelir üzülüyorum çünkü baya zor kaka yapıyor kafama da takılıyor her sabah zeytinyağı veriyorum çocuk bıktı artık hep ağlıyo kaşığı görünce 😁 yapcak bişey yok düzelmesini bekliycez☺