burcu966 Kızlar 1 buçuk aylık bebeğim var doktor kontrolüne gittiğimde doktoruma danışcam ama sizden de fikir istiyorum emzirme döneminde doğum kontrol hapı kullanılır mı veya hangi korunma yöntemini kullanıyorsunuz acaba?
35aysegul burcu966 bana da zylnda vermişti doktorum canım ama 2 - 2,5 ay sonra tamamen mamaya dönünce yasmin kullanmaya başladım ben
Tosbikkkk burcu966 sadece bir tane hap var emziren anneler onu kullanıyor ama en iyi hap yasmin onuda emziren Kullanamaz
burcu966 35aysegul hamilelikten önce Yasmin kullanıyordum bende çok memnundum ama şuan tereddütlüyüm sadece anne sütü alıyor bebeğim çok kafam karışık bakalım doktorum ne önerecek