Elmsnghn Yasemin158 ayni yerde ayni kisi bi ay oncesi 45 bi ay sonrasi 44 mu 43 mu ne ölçmustu. Sağlık ocağında olcuyosa hic umursamiyorum. Sadece doktorun ölçümünü onemsiyorum. Hocam normal mi diyorum o zaten kendisi bilgilendiriyo.
tchrhcr03 Siz kendiniz ölçün bence. Yani aynı yerden ölçmüyor olabilirler. Sağlık ocağında boyu3 ay önce 80 cm çıkmıştı dün 79 ölçtü mesela. Oğlum çekmiş olamaz yani. Ölçme hatası olabilir.
Elmsnghn Yasemin158 bunu bana diyen doktor ciddiye alma onlari diye. Kendileri bi ay buyuk bi ay küçük ölçüyor. Bu çocuğun basi bi ayda çekiyor mu sanki. Bosverin sadece doktorlara bakin siz. su an oglum 15 aylık elhamdülillah sıkıntı yok.
dolunaymomsss Yasemin158 aynen bir süre sonra zaten büyümedi yapı gereği babaannesine çekmiş kafa yapısı minicik yapisaldir ya sıkma canını
dorarikan Ben de post açtım benim bebeğim de neredeyse 7aylik olacak ve 3 aya yakındır aynı 43 çıkıyor çok korkuyorum buyumeyecek mi diye