Btlazz güzel olmasına güzel ama çok da bir mükemmel tarafı yok dyson alalı anca 2 yıl oldu olmadı. Bence kısa süre oldu bozulmaya yüz tutması. Bozulmadan kastım borusu mesela sanırım gevşedi kırıldı gibi bir de başlıklar dönmüyordu. Garanti kapsamında yapıp gönderdiler motoru değiştiler ama bence günlük süpürsün temiz olsun çeksin yeter. V12 modeli bendeki v15 bilemem tabi.