tombikinannesi valla bizimkide öyleydi canım eğer ilacı düzenli kullanırsa ki zor görünüyor anladığım kadarıyla. 3. Gün normale dönmüştü genel durumu ama iştah bir haftaya düzelmişti. Biz şöyle yapmıştık eşim oğlumu güldürüyordu böyle tuhaf tuhaf hareketler yapıp :) bende şırıngaya çekiyordum o gülerken bir anda ne olduğunu anlamadan sıkıyordum anca öyle içiyordu sizde bir deneyin isterseniz