selnsnc bebem natural ve goon kullanıyorum son zamanlarda ve çok memnunum ne sızdırma ne pişik yapmadı🥰 Hatta daha bu sabah tekrar bebem natural sipariş ettim 5 numara hepsi burada ilk siparişe 100₺ indirim yapıyormuş 350₺den 250₺'ye düştü 120li bez aklınızda bulunsun☺️🦋