tuqceeeee Kızlar ya geçen hafta eeg çekildik sonucu temiz çıktı ama bebeğimde ara ara kasılmalar devam ediyo anlamıyorum sebebi başka bişey olabilirmi? Doktor biraz daha gözlemle dedi tekrar gitsemmi ne yapsam? Başına gelen varmı içim rahat etmiyo 😵💫
damlabahar tuqceeeee ara ara benim bebeğimdede oluyor ama ben önemsemedim önemli bişeymiymiş 4 aylığız
Busenl tuqceeeee bizde de var uyurken el kol ve bacakta atma tarzında irkilmeler var titreterek çekiyor kol ve bacağı. EEG temiz çıktı ama hala devam ediyor bende kafama çok taktım 9 aylık inşallah geçsin artık ya
Yetersavass tuqceeeee büyüdükçe geçer korkmayın benim oğluma çok üzülürdüm hala bile ani bir ses duysa korkar küçükken kıyafetini değiştirirken kanatları çırpar ağlardı ellerini tutar sarılırdum sakinleşene kadar
tuqceeeee damlabahar oynarken bi irkilme oluyodu omuzlarından yukarı doğru garip gelince çocuk nöroloğuna gittik nöbete benziyo dedi ama sonucu temiz çıktı her bebekte farklı olabilir bilemiyorum sizinki nasıl oluyo
damlabahar tuqceeeee ayaklarını ve kollarını iki yana doğru acıyor bende bir götüreyim korktum şimdi nöbet falan
Minikaola tuqceeeee kızımda da aynısı oluyor çocuk nöroloji teste gerek yok yutkunurken çiş yaparken olabilir normal bir durum zamanla azalıp yok olacak dedi
madamsln tuqceeeee Merhaba sabit bakıyor muydu bi yere. Benim kızımında eegsi temiz ama sabit bakıyor. Sabit baktığında elimi şıklatıyorum tepki vermiyor hemen. 4 5 saniye sürüyor.
tuqceeeee damlabahar bebeklerde genelde irkilme olur korkmayın siz benim bebeğim 9 aylık ama daha küçükken uyurken oluyordu onlar normaldi sizinkide öyle birşeydir isterseniz yine götürün tabi ❤️ bize nöbete benziyo dediği için çektirmiştik
tuqceeeee Minikaola umarım bizimkide zamanla yok olur iyice kafaya taktım her hareketinde belirtimi diye bakıyorum😵💫
Minikaola tuqceeeee ben de öyleydim bir sürü video çektim hep tetikte bekledim ama dr içimi rahatlattı
Rojen07 tuqceeeee tuqceeeee bizde de aynı bahsettiğiniz gibi oluyordu başta epilepsi deyip bi ilaç başlattılar devlet hastanesinde sonra özele götürdük hep eeg temiz çıktı ilacı kesti doktor b12 düşüktü çok az ama bazı bebeklerde çok tepki veriyormuş bu durumda yada gazdan yapıyor dedi çünkü kolikti hiçbir şey yapmadan geçti yanlış teşhis kondu yani tavsiyem başka doktora da gitmeniz
tuqceeeee Rojen07 biraz daha sürerse bende dicem farklı bi doktora evet belkide yanlışlık olmuştur yada daha çok yeni diye eeg de çıkmamış olabilirmi diye düşünüyorum bişey varsada
mrymilay esraaliy evet. eğer sadece uyku sırasın da oluyorsa kolda bacakta atma şeklinde uyku myoknusu teşhisi koyulur . 1 -1,5 yaşına kadar geçeceği söyleniyor