Ays1 Şimdi ben kullandığım bir ilaç sonrası adetim düzensiz oldu 2 ay olmuyorum olduğum zaman da 2-3 ay leke görüyorum bu durumlarda 15 gün adetli 15 gün mazeretli olunduğunu biliyorum tam Ramazan’ın ilk günü temizlendim fakat devam eden leke vardı mazerete girdiğim için oruç tutmaya namaz kılmaya devam ediyorum fakat bugün lekeden çok kan geldi bu durumda ne yapmam gerek mazeretlimiyim adet mi oldum bilemiyorum bilen varmı
SevimliHayaletCasper Ays1 bunlar çok riskli sorular. Burda da uzman yok maalesef. Alo fetva hattını arayıp mezhebinizi söylerseniz daha net cevap alırsınız kimse de vebale girmemiş olur 😊🩷
senasalih Ays1 https://kurul.diyanet.gov.tr/Cevap-Ara/117/kanamasi-hic-kesilmeyen-bir-kadinin-adet-durumu-nedir Önceden düzenli adet gören biriyseniz lekelenmenin sürekli olduğu 2-3 ay 15 gün temiz 15 gün mazeret olarak değil de yukarıda gönderdiğim linkin b veya c maddelerine göre hareket etmeniz lazım, bunun dışında kanamanın yoğunluğu rengi vücudunuzdaki adet dönemindeki değişimler gibi kendi tecrübenize ve kanaatinize göre değerlendirebilirsiniz
Ays1 senasalih düne kadar leke tarzıydı kahverengi ve iç çamaşırım da kirlenmezdi bugün hem kırmızı kan oldu hemde iç çamaşırım kirlendi
senasalih Ays1 Rica ederim, ben de orada görevliyim ama şu an doğum iznindeyim, aradığınızda yardımcı olacaklardır
Ays1 senasalih rabbim hayırlı doğum yapmanı nasip etsin evladın önce Allah’a hayırlı kul olsun inşallah devamı gelir zaten🥰
senasalih Ays1 Amin cümlemizinki inşallah:) doğum yaptım ikizler 8 aylıklar şu an, kendim için de duanızı beklerim tek bakıyorum :))
Ays1 senasalih benim de ikizim var ve bizden 4 yıl sonra doğan kardeşiminde var 🤣anneler çok güçlüdür annem 2 çifte bakmış yetmemiş sonradan 4 tane daha yapmış rabbim size güç kuvvet versin evlatlarını da ıslah etsin salihlerden eylesin sizde bana dua edin 1 evladım var şimdi bir bebeğimin olmasını çok istiyorum fakat eşimle taşıyıcıyız yani çocuklarımız hasta doğma ihtimali yüksek şimdi ki oğlum da hasta onun için dua edin lütfen 🥺
senasalih Ays1 Rabbim evladınıza şifalar versin, kardeş konusunda da hakkınızda hayırlısını nasip etsin🤲annenizi tebrik ediyorum gerçekten büyük cesaret ve başarı iki ikizden sonra o kadar çocuk, ne de olsa eski toprak🤭