Sezeryan ile doğum yaptım sütüm bir hafta gelmedi sonra az geldi arada emziriyorum çoğunluğu mama veriyorum Bebelac 1 numarasıni kullanıyoruz peki bu Bebelac numaralı ya 2 3 4 diye aylara göre mi değiştirmek gerekiyor fikir verir msniz şimdiden teşekkürler