Syhn26 RabiyaG nustela kullanıyorz biraz fayda ediyo ama çözüm değil malesef egzaması var yatıştirıyo
minikveannesii RabiyaG bende bh durumdan muzdaripim bebeğim 3 ay 27 günlük doktor pahalı kremler almana gerek yok herhangi bir yağ sür 15 dk beklet yikanveya sil sonra ıslak cildine arkonbile sürssn olur dedi